'
Manises 23/08/2017 









José Luis Lazkanoiturburu i a Antonio Garay, fills adoptius de Manises.

Nomenament a José Luis Lazkanoiturburu i a Antonio Garay com a fills adoptius de Manises.
Nombramiento de José Luis Lazkanoiturburu y a Antonio Garay como hijos adoptivos de Manises.

El ple de l'Ajuntament de Manises celebrat ahir 22 de desembre va aprovar a proposta de nomenament realitzada per alcaldia de proposar a José Luis Lazkanoiturburu i a Antonio Garay com a fills adoptius de Manises per la seua trajectòria vital al servei dels més desfavorits i per la lluita per la justícia social que duen a terme en el nostre municipi des de fa ja més de quatre dècades a càrrec de les parròquies de Sant Jeroni i Sant Francesc.

Una volta més, el Partit Popular de Manises ha decidit no recolzar la proposta, i abstindre's en la votació per tal de no reconéixer la gran tasca que fan aquestes dos persones a la ciutat.

Aquestes dos persones van ser proposades al mes de setembre com a candidats per rebre el premi 9 d'octubre que atorga la ciutat de Manises a manisers rellevants o amb una trajectòria interessant i destacable a la ciutat però va ser el Partit Popular de Manises qui es va abstindre i per tant no es va poder condecorar a aquestes dos persones. Per eixe motiu, l'equip de govern actual ha decidit nomenar-los com a fills adoptius del poble.

A més, l'equip de govern de l'Ajuntament de Manises ha destacat la importància de la tasca de José Luis Lazkanoiturburu i Antonio Garay que durant més de 4 dècades han estat ajudant desinteressadament els més necessitats i han estat sempre al front de les parròquies  de Sant Jeroni i Sant Francesc.




El pleno del Ayuntamiento de Manises celebrado ayer 22 de diciembre aprobó la propuesta de nombramiento realizada por alcaldía de proponer a José Luis Lazkanoiturburu y a Antonio Garay como hijos adoptivos de Manises por su trayectoria vital al servicio de los más desfavorecidos y por la lucha por la justicia social que llevan a cabo en nuestro municipio desde hace ya más de cuatro décadas a cargo de las parroquias de San Jerónimo y San Francisco.

Una vez más, el Partido Popular de Manises ha decidido no apoyar la propuesta y abstenerse en la votación para no reconocer la gran tarea que hacen estas dos personas en la ciudad.

Estas dos personas fueron propuestas al mes de septiembre como candidatos para recibir el premio 9 de octubre que otorga la ciudad de Manises a maniseros relevantes o con una trayectoria interesante y destacable en la ciudad pero fue el Partido Popular de Manises quién se abstuvo y por lo tanto no se pudo condecorar a estas dos personas. Por ese motivo, el equipo de gobierno actual ha decidido nombrarlos como hijos adoptivos del pueblo.

Además, el equipo de gobierno del Ayuntamiento de Manises ha destacado la importancia de la tarea de José Luis Lazkanoiturburu y Antonio Garay que durante más de 4 décadas han sido ayudando desinteresadamente los más necesidades y han estado siempre al frente de las parroquias de Sant Jeroni y Sant Francesc.

 

Fuente: Gabinete de Prensa Ayto. de Manises

Imprimir esta noticia | Enviar esta noticia

[ Volver > ]
AVISO LEGAL: Queda prohibida la reproducción total o parcial de esta noticia sin previo consentimiento del Portal de Manises o sin la mención expresa de la fuente de procedencia. Para contactar con el portal de Manises haz clik aqui.

Arroz de colores


Portal de Manises, Noticias de interés sobre Manises, Empresas y comercios de Manises, Comprar en Manises, Foro de cerámica, Farmacias en Manises, Foro de opinión, Tablón de anuncios.
Copyright © Serco ALERCE-- Aviso legal - Mapa Web infoalerce@manises.com